sobota, 4 czerwca 2011

Eveline, Volume Celebrity (Pogrubiająco-wydłużający tusz do rzęs z serum odbudowującym)


Dzisiaj recenzja tuszy do rzęs. Postanowiłam ją napisać ponieważ jest to mój ukochany tusz <3 Kupowałam go już z 7 razy! Tak więc zaczynam :)
{ niestety nie moje zdjecie :/ ponieważ chwilowo nie posiadam aparatu :( }

OPIS:
Maskara Volume Celebrity to pierwszy kosmetyk, który łączy w sobie właściwości tuszu do rzęs i serum odbudowującego, pozwala na perfekcyjne połączenie ekstremalnej długości, niezwykłej objętości i gęstości rzęs. Wyjątkowo perfekcyjnie wyprofilowana szczoteczka precyzyjnie rozdziela i unosi rzęsy od nasady aż po same końce, oraz zapobiega powstaniu grudek. Efekt widoczny jest już po pierwszej aplikacji, a każda następna spotęguje moc pogrubienia i maksymalnego wydłużenia do granic możliwości!
Kosmetyk zawiera specjalnie wyselekcjonowane składniki pielęgnacyjne:
- Mineralne pigmenty i naturalny Wosk Carnauba - pobudzają rzęsy do wzrostu, zapobiegają wypadaniu i łamaniu się.
- D-panthenol - odbudowuje strukturę włosa, widocznie zagęszczając i pogrubiając rzęsy.- najcenniejsze składniki z olejku Jojoba, bogatego w witaminy A, F i E - dogłębnie nawilżają, uelastyczniają i wzmacniają rzęsy.
Regularne używanie wyjątkowego tuszu Volume Celebrity doda Twoim rzęsom witalności i elastyczności!
Już po miesiącu stosowania:
- Twoje rzęsy są gęstsze i mocniejsze do 90%.
- Twoje rzęsy są dłuższe i grubsze do 67%.
Efekty:
- Pogrubienie x 10 i podkręcenie rzęs o 45`
- Perfekcyjne rozdzielenie i zero grudek.
- Piękne i przykuwające uwagę spojrzenie.
- Skuteczna pielęgnacja dzięki naturalnym składnikom.
-Witalność i elastyczność na całej długości od nasady aż po same końce.
Koszt: ok 12 zł

MOJA OPINIA:
Po raz pierwszy kupiła go moja siostra ;) { jak zwykle ;P }. Po pierwszym uzyciu było wielkie wow!
{ dodam że ja mam nawet długie rzęsy }. Ten tusz idealnie je rozczesał i lekko pogrubił. Oczy wyglądały cudwonie! W moim przypadku nie zostawiał grudek. Wszystko było idealne ! UWAGA! Nie wiem czy on tak szybko zasycha czy po prostu sie kończy ale wystarcza jedynie na ok 1 miesiąc. Ale w sumie cena nie jest wygórowana więc to nie jest zbyt wielki " -"
Dodam że moje koleżanki też go stosują i są bardzo zadowolone. Tak więc produkt godny polecenia i wypróbowania. Jak zdobędę aparat zrobię wam zdjęcia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz